شهرک عرب های مشهد

19 شهریور 1401
0 دیدگاه
شهرک عرب های مشهد

گاهی اوقات برخی از محله ها و مناطق مشهد دو اسم دارند که مردم آن شهر این محله ها را با هر دو اسم میشناسند. یکی از این محله ها شهرک شهید بهشتی مشهد می باشد که به دلیل سکونت عرب زبان ها در آن به شهرک عرب ها شهرت دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم که شما را کمی با این محله مشهد آشنا کنیم پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

شهرک عرب های مشهد کجاست ؟

نقشه شهرک عرب های مشهد

شهرک عرب های مشهد در محله محمد آباد قرار دارد و یکی از سه شهرک مسکونی این محله می باشد. اگر خواسته باشید از طرف خیابان رستمی به شهرک عرب ها برسید باید از طریق شهید رستمی 50 وارد شوید.

شهرک عرب های مشهد تقریبا 40 سال قبل برای مردم خوزستان که در حال جنگ بودند و به مشهد پناه آورده بودند ساخته شد.

بازار های شهرک عرب های مشهد

شما زمانیکه پا به شهرک عرب های مشهد می گذارید با بازار های خاصی رو به رو می شوید که مخصوص مردمان خون گرم جنوب می باشد. که ما در اینجا به اختصار این بازار ها را برای شما شرح خواهیم داد.

بازار خرما شهرک عرب های مشهد

بازار فلافل شهرک عرب های مشهد

یکی از بازار هایی که در این شهرک شهرت زیادی دارد بازار فلافل فروشی می باشد اگر شما از ابتدا تا انتهای شهرک عرب های مشهد را طی کنید بیش از 10 تا 15 فلافل فروشی را می بینید. که مشغول پخت فلافل های خاص جنوبی هستند. همچنین در جلوی مغازه ها ظرف های ترشی چیده شده اند که بوی تندی دارند. اگر در این مسیر قدم بردارید حتما بوی فلافل داغ و ترشی های جلوی مغازه ها باعث می گردند که ناخودآگاه وارد یکی از مغازه ها شده و یک ساندویچ فلافل داغ میل کنید.

بازار فلافل فروشی شهرک عرب های مشهد

بازار ماهی فروشی شهرک عرب های مشهد

از فلافل فروشی های شهرک عرب های مشهد که بگذریم یکی دیگر از بازار هایی که در شهرک عرب ها شهرت خاصی دارد. بازار ماهی فروشی شهرک عرب های مشهد می باشد. که می توان گفت یکی از بهترین بازار های ماهی فروشان در مشهد متعلق به این شهرک می باشد.

بازار ماهی فروشی شهرک عرب های مشهد

ارسال دیدگاه