پردیس سینمایی مهر کوهسنگی; اطلاعات کامل + تصاویر

5 آذر 1401
0 دیدگاه
پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد

شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهر های ایران علاوه بر اینکه جمعیت زیادی را در خود جای داده است همه روزه نیز شاهد مسافرانی می باشد که هم از داخل کشور و هم از خارج از کشور به این شهر سفر می کنند و علاوه بر حرم امام رضا (ع) به عنوان مهم ترین جاذبه مذهبی شهر مشهد جاذبه های تفریحی و گردشگری فروانی در این شهر وجود دارد اما باید این نکته را یادآور شد که هنوز این شهر ظرفیت های گردشگری دیگری نیز نیاز دارد. یکی از این ظرفیت ها ایجاد سینما های جدید در شهر مشهد می باشد که ما در اینجا به توضیح یکی از سینما های تازه تاسیس این شهر به نام پردیس مهر کوهسنگی خواهیم پرداخت.

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی کجاست؟

شاید نام بوستان کوهسنگی برای شما که به این شهر سفر کرده اید آشنا باشد و یا اگر در این شهر زندگی می کنید بار ها به این بوستان سر زده اید و از آب و هوای آن لذت برده اید باید بگوییم که پردیس سینمایی مهر کوهسنگی نیز در دل این بوستان قرار گرفته است.

همانطور که می دانید بوستان کوهسنگی دومین پارک بزرگ مشهد می باشد و در بلوار کلانتری و در انتهای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است.

شما برای رسیدن به این بوستان و پردیس سینمایی مهر کوهسنگی علاوه بر وسایل شخصی می توانید از مترو نیز استفاده نمایید و در ایستگاه کوهسنگی از مترو پیاده شوید این ایستگاه در کنار پارک کوهسنگی واقع گردیده است.

پردیس سینمایی در مجتمع تجاری مسکونی مهر قرار گرفته است این مجتمع تجاری دو قلو می باشد که یکی از مجتمع ها 9 طبقه و مجتمع دیگر 12 طبقه می باشد و پردیس سینمایی در طبقه ششم این مجتمع قرار گرفته است.

مجتمع تجاری دو قلوی مهر کوهسنگی

ارسال دیدگاه